مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 16:312018-03-17سياسي

برگزاری مراسم سال تحویل با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی


معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به برگزاری مراسم تحویل سال در حرم مطهر گفت: در این مراسم آیت الله مکارم شیرازی سخنرانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حجت الاسلام والمسلمین صفر فلاحی ظهر امروز طی نشست خبری که در سالن حضرت خدیجه (س) کتابخانه حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به حضور گسترده مسافران نوروزی در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: این آستان مقدس برنامه های مختلفی را در سال برای زائران دنبال می کند و در حوزه فرهنگی نیز برنامه ریزی ویژه ای را انجام داده است.

وی با بیان اینکه برای نوروز 97 نیز در حرم مطهر بانوی کرامت برنامه های مختلفی برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: خوشحال هستیم که مردم به شیوه ای برنامه ریزی می کنند که در زمان تحویل سال در مکان های مقدس حضور داشته باشند، این هنر مردم ایران است که میان رسوم ملی و دین ارتباط ایجاد می کنند.

معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) از تشکیل هفت کارگروه در حوزه های مختلف تبلیغی، فرهنگی، پشتیبانی، نظارت و ارزیابی، امور مرتبط با خانواده و اطلاع رسانی یاد کرد و گفت: 260 برنامه طی ایام نوروز در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) اجرا می شود.

وی تکریم زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) را اولویت اصلی مورد نظر مدیران آستان مقدس دانست و مطرح کرد: جایگاه قم به عنوان خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم سال تحویل با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی

برگزاری مراسم سال تحویل با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی