مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 15:502018-03-17بين الملل

رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ: جنگ های منطقه به شکلی ترسناک عادی شده اند


پیتر مائورر، رییس صلیب سرخ جهانی، در پایان سفر به سوریه خواستار دسترسی بشردوستانه، حمایت از غیرنظامیان، و رفتار انسانی با زندانیان در مخاصمات منطقه شد.

- رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ: جنگ های منطقه به شکلی ترسناک عادی شده اند پیتر مائورر، رییس صلیب سرخ جهانی، در پایان سفر به سوریه خواستار دسترسی بشردوستانه، حمایت از غیرنظامیان، و رفتار انسانی با زندانیان در مخاصمات منطقه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ در پایان سفر به سوریه و همزمان به آغاز هشتمین سال جنگ سوریه در بیانیه ای از ماهیت تلافی جویانه این جنگ، نقض ساده ترین استانداردهای انسانی و وخیم تر شدن اوضاع در سوریه، مانند سایر کشورهای درگیر جنگ در این منطقه سخن گفت.

وی گفت: بازدید من از سوریه در این هفته تأکیدی بود بر این نظر که جنگ­ هایی که در سطح منطقه شاهدیم به شکلی ترسناک عادی شده­ اند.

جنگ­ هایی با ماهیت تلافی­ جویانه برای مجازات طرف مقابل تشدید شده اند، در حالی که هیچ توجهی به آثار مخرب آنها بر روی غیرنظامیان نمی ­شود.

میزان آلام مردم در غوطه شرقی آخرین مثال از این موارد است، جدای از عفرین و موصل، صنعا و تعز.

در بیشتر موارد به نظر می ­رسد که تخریب کردن خود هدف اصلی است، چرا که حتی ابتدایی ­ترین استانداردهای انسانی هم نادیده گرفته می­ شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ: جنگ های منطقه به شکلی ترسناک عادی شده اند

رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ: جنگ های منطقه به شکلی ترسناک عادی شده اند