مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 14:412018-03-17اقتصادي

مسابقه مرگ در جاده های کرمان/ دو سوم واحدهای مسکن مهر در کرمان به بهره برداری رسید


مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به افزایش 25.

6 درصدی تصادفات منجر به فوت در 9 ماهه سال جاری گفت: نحوه رانندگی بعضی از افراد در جاده های استان کرمان به شکلی است که انگار در مسابقه مرگ شرکت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از کرمان، محمدمهدی بلوردی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محور کرمان - چترود - راور - دیهوک محوری ملی است و شامل 150 کیلومتر راه می شود و از نظر توان مالی نمی توان بودجه را در مدت کوتاهی تامین کرد.

وی بیان داشت: با شش پیمانکار قرارداد در محور کرمان - چترود - راور داریم که 250 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد در حالی که این محور در سال گذشته 9 میلیارد تومان و در سال جاری 8 میلیارد تومان اعتبار داشته و پیش بینی برای سال آینده برای با 5 میلیارد تومان است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان ادامه داد: در گذشته قرار بود پول محور کرمان - چترود - راور طی یک سال داده شود اما این مهم اتفاق نیفتاده است و من میراث دار این قراردادها هستم و باید پروژه را جلو ببرم و در سفر ریاست جمهوری به استان اعلام کردم اگر 90 میلیارد تومان اعتبار تامین شود، طی یک و نیم سال این مسیر را تحویل می دهیم.

بلوردی اضافه کرد: در سال جاری ساخت و بهسازی 100 کیلومتر راه روستایی در 22 روستای استان کرمان داشتیم و 9 هزار و 634 خانوار روستایی از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقه مرگ در جاده های کرمان/ دو سوم واحدهای مسکن مهر در کرمان به بهره برداری رسید

مسابقه مرگ در جاده های کرمان/ دو سوم واحدهای مسکن مهر در کرمان به بهره برداری رسید