مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 13:252018-03-17اقتصادي

خانواده های دارای فرزند معلول، برای خانه دار شدن ثبت نام کنند + جزییات


رییس سازمان بهزیستی کشور از تحویل 3000مسکن به خانواده های دارای بیش از دو معلول و 7000 مسکن در حال ساخت برای آنان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انوشیروان محسنی بندپی در نشست خبری پایان سال خود با بیان اینکه اگر خانواده ای دارای بیش از دو فرزند معلول تاکنون برای دریافت مسکن ثبت نام نکرده است، می تواند همچنان نسبت به ثبت نام خود اقدام کند، گفت: در این طرح که در توافق با بنیاد مستضعفان و سازمان ملی مسکن و زمین اجرا شده است، به خانواده های دو فرزند معلول به بالا مسکن تعلق می گیرد.

وام خانواده های روستایی با سود 4 درصد و وام خانوارهای شهری با سود 16 درصد پرداخت شده است اما سازمان بهزیستی با تخصیص 38 میلیارد تومان، مابه التفاوت سود وام خانوارهای شهری و روستایی را پرداخت کرده تا سود وام مسکن خانوارهای شهری نیز با 4 درصد پرداخت شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس توافق صورت گرفته با دولت مقرر شده است تا 25 هزار مسکن مهر فاقد متقاضی در اختیار سازمان بهزیستی و کمیته امداد قرار گیرد اظهار کرد: هدف اصلی سازمان بهزیستی توانمندسازی جامعه هدف برای داشتن زندگی بهتر و متکی به خودشان است.

رییس سازمان بهزیستی با اشاره به افزایش مستمری مددجویان سازمان بهزیستی بعد از 5 سال در سال 96 تصریح کرد: از اول فروردین سال 96 مستمری خانوارهای یک نفره از 50 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های دارای فرزند معلول، برای خانه دار شدن ثبت نام کنند + جزییات

خانواده های دارای فرزند معلول، برای خانه دار شدن ثبت نام کنند + جزییات