مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 13:252018-03-17اقتصادي

راه اندازی منطقه آزاد مغری زمینه فعالیت تولیدکنندگان ایرانی را فراهم می کند


حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی طی دو سال اخیر در رأس مسائل اولویت دار سفارت جمهوری اسلامی در ایروان بوده است.

- سفیر ایران در ارمنستان تاکید کرد: حمایت از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی طی دو سال اخیر در رأس مسائل اولویت دار سفارت جمهوری اسلامی در ایروان بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید کاظم سجادی سفیرکشورمان در ایروان در دیدار با اعضای هیات مدیره گروه توسعه صنایع بهشهر به منظور آغاز مجدد فعالیت شرکت پاکسان در ارمنستان با اشاره به اینکه حمایت و پشتیبانی از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی طی دو سال اخیر همواره در راس مسائل اولویت دار سفارت کشورمان در ایروان بوده، اظهار کرد: با توجه به موقعیت ویژه ارمنستان و دسترسی به بازارهای اتحادیه اقتصادی اورآسیا همواره تلاش کرده ایم شرکت های ایرانی را برای تولید کالاهای خود در منطقه آزاد مغری و صادرات آن به کشورهای عضو این اتحادیه تشویق کنیم.

وی افزود: رییس جمهور و دیگر مسئولین ارمنستان همواره خواستار مشارکت فعالان اقتصادی ایرانی در حوزه های مختلف تولیدی، تجاری، بازرگانی، کشاورزی و.

این کشور بوده و تلاش کرده اند با راه اندازی منطقه آزاد مغری و ارائه تسهیلات و معافیت های مختلف به تولید کنندگان ایرانی زمینه فعالیت شرکت های ایرانی را در این کشور فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی منطقه آزاد مغری زمینه فعالیت تولیدکنندگان ایرانی را فراهم می کند

راه اندازی منطقه آزاد مغری زمینه فعالیت تولیدکنندگان ایرانی را فراهم می کند