مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 13:212018-03-17حوادث

نوروزی که برای طبقه محروم یادآور دردهایی کهنه است


نوروز برای طبقه محروم یادآور دردهایی کهنه است، چرا که زندگی شان با فقر و نداری عجین شده و شرمندگی پدر و سرپرست خانواده دل هر آدم با وجدانی را به درد می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از ارومیه، بنا به رسم قدیم مردم ایران در نوروز اکثرا لباس نو پوشیده و خانه و کاشانه خویش را پاکیزه می کنند و با شادی به استقبال سال جدید و بهار می روند، هر قوم و قبیله ای رسوم مخصوص خود را دارد و هر قشری با آیینی خاص به استقبال نوروز می رود.

امسال با وجود اینکه چند روزی بیشتر به آغاز سال نو نمانده است هنوز خانواده هایی هستند که هر شب با وعده فردا دل فرزندان شان را امیدوار می کنند چرا که هنوز حقوق ماه های اخیر خود را دریافت نکرده اند درحالی که نوروز در پیش است و چشمان در انتظار وعده هایی که جامه عمل بپوشند، کسی اکنون منکر اوضاع بد اقتصادی جامعه نیست اما پرداخت نکردن حقوق کارمندان و کارگران هیچ توجیهی ندارد.

کارگران خط متروی تهران یا کارگران و کارمندان شهرداری ارومیه تنها بخش کوچکی از این افراد هستند که هنوز حقوق و معوقات ماه های اخیر را از سازمان مربوطه خویش طلبکار هستند، بگذریم از مشکلات چند ماهه و حقوق پرداخت نشده و اینکه چگونه توانسته اند مقابل خانواده خویش سر را بلند کنند و نیازهای شان را تامین کنند اما اکنون چند روزی مانده به عید به هیچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی که برای طبقه محروم یادآور دردهایی کهنه است

نوروزی که برای طبقه محروم یادآور دردهایی کهنه است