مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 11:262018-03-17دانش

300 شرکت دانش بنیان تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه قرار دارد


رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت: هم اکنون 300 شرکت تحت حمایت پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه قرار دارد.

- " رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه گفت: هم اکنون 300 شرکت تحت حمایت پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهرام بادکو رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در آیین افتتاح شرکت بدیع افزار طب اولین تولید کننده آتل های اورژانسی یک بارمصرف اندام با اشاره به فعالیت بیش از یک دهه ای پارک علم و فناوری استان، گفت: طی این مدت بسیار تلاش کردیم تا از تمام ظرفیت دستگاه های مختلف جهت پیشرفت و توسعه استان بهره بگیریم.

وی از حمایت از بیش از 500 شرکت طی یک دهه فعالیت پارک خبر داد وافزود: در حال حاضر نیز 300 شرکت تحت حمایت پارک فعالیت می کنند.

بادکو با اشاره به تنوع خدمات ارائه شده به شرکت ها، گفت: خدمات متنوعی از جمله دفتر کار، امکانات مختلف، آزمایشگاه تخصصی و از همه مهمتر مشاوره های تخصصی به شرکت های تحت حمایت ارائه می شود.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با اشاره به سفر دکتر واعظی وزیر پیشین ارتباطات به استان، گفت: در این سفر مرکز توسعه بازی های رایانه ای و انیمیشن بااعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در مجموعه جهاد دانشگاهی راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 شرکت دانش بنیان تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه قرار دارد

300 شرکت دانش بنیان تحت حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه قرار دارد