مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 10:512018-03-17فرهنگي

وقتی لوون هفتوان وسط بازی ایران_استرالیا خوابید/ خاطره جالب عطاران از خوابیدن لوون


مراسم یادبود لوون هفتوان، هنرمند تازه در گذشته تئاتر، سینما و تلویزیون عصر روز جمعه 25 اسفند ماه، با حضور جمع کثیری از هنرمندان و هنردوستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از"، مراسم یادبود هنرمند تازه درگذشته تئاتر، سینما و تلویزیون عصر روز جمعه 25 اسفندماه، در محل تماشاخانه دیوارچهارم برگزار شد؛ در این مراسم هنرمندانی همچون: ایرج طهماسب، حمید جبلی، هوشنگ گلمکانی، حبیب رضایی، خسرو احمدی، رضا عطاران، علی دهکردی، احسان کرمی، شیوا ابراهیمی، دکتر محمود عزیزی، محمدرضا هدایتی، محمد شیری، روشنک گرامی، علی اتحاد، آهو خردمند، مریم مقدم و.

حضور داشتند.

در ابتدای مراسم، قسمت هایی از نمایش بازی یالتا به کارگردانی لوون هفتوان، با بازی وحید رهبانی و روشنک گرامی که اولین نمایش اجرا شده در تماشاخانه فوق الذکر در سال 1395 بوده است، پخش شد؛ پس از آن مجید برزگر، کارگردان فیلم سینمایی پرویز ضمن خوش آمدگویی و عرض تسلیت این ضایعه دردناک گفت: دو روز پیش از این اتفاق دردناک، با لوون به سفر رفته بودیم و این افتخاری است که توانستم لحظات بیشتری را با او بگذرانم؛ هیچگاه فکرش راهم نمیکردم که به این زودی او را از دست بدهیم.

سپس آلبرت بیگجانی، از دوستان صمیمی هفتوان بر روی صحنه آمد و با بیان خاطره ای از وی گفت: بسیار کم اند هنرمندانی که از دوستان لوون نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی لوون هفتوان وسط بازی ایران_استرالیا خوابید/ خاطره جالب عطاران از خوابیدن لوون

وقتی لوون هفتوان وسط بازی ایران_استرالیا خوابید/ خاطره جالب عطاران از خوابیدن لوون