مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 09:452018-03-17سياسي

گسترش همکاری های پژوهشی دو دانشگاه مهندسی عمان و صنعتی امیرکبیر


دانشکده بین المللی مهندسی و تکنولوژی عمان و دانشگاه صنعتی امیرکبیر (پلی تکنیک تهران) طی تفاهم نامه ای قرارداد همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد شوشتری مدیر برنامه های بین المللی آسیا و آفریقای دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دکتر تحسین علی رفیق رییس دانشکده بین المللی فنی، مهندسی و تکنولوژی عمان در نشستی که با حضور بهمن اکبری رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در مسقط انجام شد، قرارداد همکاری بین دو دانشگاه را امضا کردند.

اکبری در این نشست با برشمردن اهداف و موضوعات قرارداد، همکاری بین دو دانشگاه امیرکبیر و فنی، مهندسی و تکنولوژی عمان را با اهمیت توصیف کرد و گفت: حضور مسئولان یکی از مهمترین دانشگاه های ایران در عمان در راستای گسترش همکاری های علمی، پژوهشی و دانشگاهی میان جمهوری اسلامی ایران و کشور عمان است.

همچنین دکتر احمد شوشتری، مدیر برنامه های بین المللی آسیا و آفریقا نیز گفت: ما در ادامه همکاری های خود با هدف تحکیم روابط علمی دو کشور اقدام به انعقاد این قرارداد کرده ایم.

دکتر تحسین علی رفیق، رییس دانشکده بین المللی مهندسی و تکنولوژی عمان نیز ضمن تشکر از همکاری های رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران برای تمهید این قرارداد، گفت: ما پس از دیداری که از دانشگاه صنعتی امیرکبیر داشتیم و با درک توانمندی های آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گسترش همکاری های پژوهشی دو دانشگاه مهندسی عمان و صنعتی امیرکبیر

گسترش همکاری های پژوهشی دو دانشگاه مهندسی عمان و صنعتی امیرکبیر