مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 09:412018-03-17سياسي

سی و چهارمین کنگره رادیولوژی ایران اردیبهشت 97 برگزار می شود


سی و چهارمین کنگره رادیولوژی ایران از تاریخ 11 تا 14 اردیبهشت 96 در محل همایش های میلاد برگزار خواهد شد در این کنگره علاوه بر سخنرانان داخلی 40 نفر از اساتید برجسته خارجی از 14 کشور در قالب سخنرانی و ارایه کارگاه های عملی شرکت خواهند کرد.

- " سی و چهارمین کنگره رادیولوژی ایران از تاریخ 11 تا 14 اردیبهشت 97 در محل همایش های میلاد برگزار خواهد شد در این کنگره علاوه بر سخنرانان داخلی 40 نفر از اساتید برجسته خارجی از 14 کشور در قالب سخنرانی و ارایه کارگاه های عملی شرکت خواهند کرد.

دکتر وحید کریمی، دبیر انجمن رادیولوژی ایران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو" گفت: موضوعات اصلی سی و چهارمین کنگره رادیولوژی ایران، تصویربرداری اطفال، دستگاه گوارش ودستگاه کلیه ومجاری ادراری است و در کنار موضوعات اصلی مباحث مهمی مثل سونوگرافی حاملگی و .

مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت و روز های قبل از کنگره دو سمینار با محوریت بیماری های پستان وسیستم عضلانی اسکلتی برگزار خواهد شد.

دکتر وحید کریمی عملکرد علمی انجمن رادیولوژی ایران را در برگزاری همایش های علمی چنین عنوان کرد: در سال 95 کنگره سالانه رادیولوژی با 328 سخنرانی و 64 کارگاه تخصصی -عملی برگزار شد و انجمن رادیولوژی در طول سال 21 کنفرانس و کارگاه علمی در تهران و سایر استان ها برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی و چهارمین کنگره رادیولوژی ایران اردیبهشت 97 برگزار می شود

سی و چهارمین کنگره رادیولوژی ایران اردیبهشت 97 برگزار می شود