مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 09:252018-03-17حوادث

آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی شهردار نودژ


رییس دادگستری شهرستان منوجان در خصوص پرونده آتش زدن خودروی شهردار نودژ از توابع این شهرستان که منجر به سوختگی 30درصدی شهردار شده است، گفت: متهم در حال حاضر متواری است و دستورات قضایی لازم جهت دستگیری وی صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین شکوهی نسب اظهار کرد: تلاش دستگاه قضایی منوجان بر این است که در اسرع وقت متهم دستگیر شود و تحقیقات در خصوص علت و انگیزه نامبرده در مورد آتش زدن شهردار بخش آسمینون بررسی شود.

این مقام قضایی عمل غیر انسانی متهم در آتش زدن شهردار نودژ را به شدت محکوم کرد و گفت: حال عمومی شهردارخوب است و وی از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به بیمارستانی در یزد جهت ادامه اقدامات درمانی منتقل شده است.

وی ادامه داد: در اثر حادثه روز 23 اسفند شهردار نودژ دچار 30درصد سوختگی از ناحیه صورت، کتف و دست ها شده است.

شکوهی نسب ضمن تکذیب شایعه اخراج کارگر مذکور، تاکید کرد: این که گفته شده است نامبرده به لحاظ نپرداختن حقوق و مزایا توسط شهرداری دست به این اقدام زده است کذب محض است و مستندات پرداخت حقوق و مزایا وحق بیمه وی از سوی شهرداری نودژ تا پایان بهمن 96 موجود است.

وی عنوان کرد: کارگران نقش بی بدیلی در رونق اقتصادی و عمران و آبادانی کشور دارند، لذا مسئولان قضایی و اجرایی کشور بایستی از این قشر زحمت کش جامعه حمایت ویژه نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی شهردار نودژ

آخرین وضعیت پرونده آتش سوزی شهردار نودژ