مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 06:112018-03-17بين الملل

یادداشت/ سعدالله زارعی نوش و نیش تغییرات در آمریکا


شتاب تبلیغات ضدروسی از سوی آمریکا و انگلیس که به کاهش سطح روابط دیپلماتیک میان آنان و روسیه انجامید، نشان می دهد که حوزه بین الملل شاهد بازسازی نسبی دوره ای است که به دوره جنگ سرد مشهور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های " سعدالله زارعی در سرمقاله شماره امروز روزنامه کیهان نوشت: هفته گذشته صفحه سیاست در محیط بین المللی رخدادهای نسبتاً مهمی را در خود ثبت کرد و سبب بحث و گفت وگوی زیادی شد.

تغییرات زودهنگام در تیم امنیتی و سیاست خارجی آمریکا از یک طرف و تشدید تبلیغات و عملیات روانی آمریکا علیه روسیه و سوریه از سوی دیگر و مخاصمات جدید دولت انگلیس علیه روسیه که به کاهش سطح روابط دیپلماتیک دو کشور منتهی شد، سبب بحث و مجادلات زیادی گردید و از آنجا که ایران همواره یکی از موضوعات ثابت مخاصمات آمریکا و انگلیس بوده، این سؤال بطور طبیعی مطرح شد که رفتار افراطی تر واشنگتن و لندن چه تأثیری روی ایران دارد.

کما اینکه با توجه به مباحث اخیر آمریکا و انگلیس در خصوص سوریه و تهدید دوباره آمریکا و فرانسه به عملیات مستقیم و پر شدت نظامی علیه سوریه، این سؤال مطرح شد که تأثیر این روند بر دولت دمشق چیست.

با توجه به اینکه ما در آغاز مباحث مطرح شده هستیم، جمع بندی از این تحولات دشوار است و از این رو باید بیش از احکام قطعی به بیان احتمالات بسنده کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادداشت/ سعدالله زارعی نوش و نیش تغییرات در آمریکا

یادداشت/ سعدالله زارعی نوش و نیش تغییرات در آمریکا