مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 اسفند 1396 ساعت 04:112018-03-17بين الملل

پشت پرده فشارهای بین المللی علیه روسیه


بسیاری از تحلیلگران سیاسی معتقدند اقدامات توأمان آمریکا و انگلیس علیه روسیه بیش از هرچیز مبتنی بر «عملیات روانی» به منظور واداشتن مسکو به عقب نشینی از مواضع خود در مورد منطقه است.

- بسیاری از تحلیلگران سیاسی معتقدند اقدامات توأمان آمریکا و انگلیس علیه روسیه بیش از هرچیز مبتنی بر عملیات روانی به منظور واداشتن مسکو به عقب نشینی از مواضع خود در مورد منطقه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو"، سعدالله زارعی تحلیلگر مسایل بین الملل در خصوص اتفاقات اخیر جهانی در یادداشت روزنامه کیهان نوشت: هفته گذشته صفحه سیاست در محیط بین المللی رخدادهای نسبتاً مهمی را در خود ثبت کرد و سبب بحث و گفت وگوی زیادی شد.

تغییرات زودهنگام در تیم امنیتی و سیاست خارجی آمریکا از یک طرف و تشدید تبلیغات و عملیات روانی آمریکا علیه روسیه و سوریه از سوی دیگر و مخاصمات جدید دولت انگلیس علیه روسیه که به کاهش سطح روابط دیپلماتیک دو کشور منتهی شد، سبب بحث و مجادلات زیادی گردید و از آنجا که ایران همواره یکی از موضوعات ثابت مخاصمات آمریکا و انگلیس بوده، این سؤال بطور طبیعی مطرح شد که رفتار افراطی تر واشنگتن و لندن چه تأثیری روی ایران دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده فشارهای بین المللی علیه روسیه

پشت پرده فشارهای بین المللی علیه روسیه