مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1396 ساعت 22:462018-03-16سياسي

ایران در حوزه دفاعی جزو برترین ها در جهان است


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه گفتگو و موشک لازمه اقتدار است در عین حال تصریح کرد: ایران در حوزه دفاعی جزو پنج کشور برتر جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو"، امیر سرتیپ فرزاداسماعیلی شامگاه جمعه در یادواره سرداران و 220 شهید بخش مرکزی جویبار بامحوریت 5 شهید سرافراز روستای سید زین العابدین با بیان اینکه دشمن می داند با جنگ سخت نمی تواند با شیرمردها و شیرزنان ایرانی بجنگد گفت: راه فرهنگی تنها راه تهاجم دشمن با ایرانیان بوده است.

وی با اشاره به اینکه در تهاجم فرهنگی خاکریز دشمن دیده نمی شود، اظهار داشت: در این نوع تهاجم مبالغ هنگفتی هزینه نمی شود و درنهایت هویت و سنت کشور را مورد نشانه و حمله قرار می دهند.

سرتیپ اسماعیلی با اعلام اینکه دشمنان به دنبال تسخیر عقاید جوانان این مرزو بوم است وتسخیرعقاید با تهاجم فرهنگی شبیه خون فرهنگی ممکن است، بیان کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران دراسلحه نبوده و تنها و اولین قدرت کشور برمبنای فرهنگ قوی بوده است.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا با بیان اینکه دشمن با تمام خباثت خود در برخی زمینه ها از ایران اسلامی هراس دارد ، افزود: دشمن شناسی ، دشمن ستیزی و تولید علم و دانش در کشور مهمترین عوامل در دشمن ستیزی دشمن بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در حوزه دفاعی جزو برترین ها در جهان است

ایران در حوزه دفاعی جزو برترین ها در جهان است