مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1396 ساعت 11:312018-03-16بين الملل

«البناء»: ترکیه با حمایت آمریکا در عفرین جنایت می کند


روزنامه لبنانی البناء نوشت، مدعیان حقوق بشر بین المللی در قبال اوضاع انسانی در سوریه برخوردهای منافقانه و دوگانه دارند آن هم منحصرا به نفع تروریسم و علیه کشورها و ملت هایی که با تروریسم مبارزه کرده و مخالف سلطه گری آمریکا هستند.

- با عنوان جامعه بین المللی و انسانیت آن در قبال جنایات ترکیه در عفرین کجاست؟ سکوت غربی ها در قبال اوضاع فاجعه بار انسانی در عفرین را در راستای سیاست یک بام و دو هوای جامعه بین المللی در قبال تحولات سوریه توصیف کرد.

در این یادداشت آمده است: در سال گذشته ترکیه نیروهایش را به داخل خاک سوریه کشاند و شهر جرابلس و مناطق متعدد دیگری را پس از درگیری هایی تصعنی با داعش اشغال کرد که در واقع عملیات بده بستانی بین ابوبکر البغدادی و رجب طیب اردوغان بود.

از قریب به 2 ماه پیش ترکیه تحت عنوان عملیات شاخه زیتون به شهر عفرین سوریه حمله کرده و چندین شهرک و روستا را اشغال کرد این شهر هدف موشک های و خمپاره هایی است که زیربناهای آن را نابود کرده و غیرنظامیان و بخصوص کودکان را به خاک و خون کشیده و مردم شهر را محاصره کرده و آب را به روی آنها بسته است.

قریب به 200 هزار غیرنظامی تاکنون در پی بمباران های ترکیه از عفرین گریخته و با رنج بزرگ انسانی روبرو هستند اما چیزی که جامعه بین المللی خوانده می شود با همه نهادهای سیاسی و انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«البناء»: ترکیه با حمایت آمریکا در عفرین جنایت می کند

«البناء»: ترکیه با حمایت آمریکا در عفرین جنایت می کند