مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 اسفند 1396 ساعت 09:502018-03-16اقتصادي

ورود 1500 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمعا 1500میلیارد تومان اعتبار برای حوزه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد وارد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی علیمردانی درآیین18 کیلومتر از جاده چهارخطه بابامیدان، گچساران به بهبهان افزود: پروژه های متعددی در زمینه راه و شهرسازی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست.

وی بیان کرد: 300 پروژه عمرانی در غالب مطالعه، طراحی، بهسازی، روکش، آسفالت، ساختمانی و اجرای راه و بزرگراه در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجراست.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این نهاد توانست دو بیمارستان یاسوج و باشت را تکمیل کرده و این بیمارستانها آماده تجهیز است.

علیمردانی عنوان کرد: در حوزه عمرانی راه و شهرسازی در کهگیلویه و بویراحمد سه پروژه مهم اعم از گناوه ـ گچساران، لنده ـ لیکک ـ تشان و آزاد راه یاسوج وجود دارد.

وی گفت: جمعا 1500 میلیارد تومان اعتبار برای حوزه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد وارد می شود که با این میزان اعتبار می توانیم عملیات اجرایی پروژه ها را آغاز کنیم.

مدیرکل راه وشهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: با آغاز عملیات اجرایی پروژه قطعه دوم راه اصلی گچساران به چرامراه و شهرسازی استان 870 میلیارد تومان اعتبار پروژه های در دست اجرا و احداث است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود 1500 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد

ورود 1500 میلیارد تومان اعتبار به حوزه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد