مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 اسفند 1396 ساعت 12:052018-03-15دانش

وظیفه وزارت علوم رفع مشکلات دانشگاهها و مراکز آموزش عالی است


وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در هم اندیشی مدیران وزارت علوم با عنوان"ارزیابی عملکرد سال 96 و برنامه های سال 97" اظهار داشت: وزارت علوم متولی رفع مشکلات دانشگاهها و مراکز آموزش عالی است و برای انجام مطلوب این هدف، - وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری در هم اندیشی مدیران وزارت علوم با عنوان"ارزیابی عملکرد سال 96 و برنامه های سال 97" اظهار داشت: وزارت علوم متولی رفع مشکلات دانشگاهها و مراکز آموزش عالی است و برای انجام مطلوب این هدف، باید بخشی از اختیارات و وظایف را به خود مراکز دانشگاهی واگذار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصورغلامی در این نشست تاکید کرد: وزارت علوم باید از ورود به جزییات امور آموزشی و پژوهشی در دانشگاهها خوداری کند و تمرکز خودرا معطوف به برنامه ریزی و سیاستگذاری کلان کند.

وی ارتباط و تعامل با دولت و مجلس شورای اسلامی برای تدوین لوایح و طرح های قانونی برای پیشبرد آموزش عالی را از جمله وظایف وزارت علوم نسبت به دانشگاهها اعلام کرد.

دکتر غلامی تاکید کرد: معاونت های ستاد وزارت علوم باید در اسرع وقت نسبت به تدوین آیین نامه های مورد اشاره در قانون برنامه ششم و برنامه بودجه سال97 اقدام کنند و در این مسیر از مشارکت تمام دانشگاهیان از جمله نسل جوان و دانشجو استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه وزارت علوم رفع مشکلات دانشگاهها و مراکز آموزش عالی است

وظیفه وزارت علوم رفع مشکلات دانشگاهها و مراکز آموزش عالی است