مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 19:002018-03-14اقتصادي

سفیر صلح اتحادیه اروپا یک ایرانی است


کنسول افتخاری لیتوانی در تهرانبا اشاره به این که «شرکت های بزرگ سرمایه گذاری به دنبال منطقه ای امن هستند»، گفت: اگر بتوانیم ثابت کنیم ایران کشوری امن و طرفدار صلح است، - کنسول افتخاری لیتوانی در تهرانبا اشاره به این که شرکت های بزرگ سرمایه گذاری به دنبال منطقه ای امن هستند ، گفت: اگر بتوانیم ثابت کنیم ایران کشوری امن و طرفدار صلح است، با روش های آسان تری می توانیم سرمایه جذب کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن کریمی طبسی در نشست اعلام برنامه های خود در خراسان رضوی، اظهار کرد: در تاریخ هفتم و هشتم مارس در صدمین مراسمی که در شهر والنسیای اسپانیا برگزار شد و بانک ها، بیمه ها و شرکت های بزرگ دنیا در آن حضور داشتند، تصمیم گرفته شد سفیر صلح برگزیده شود.

تا امسال، دولت ها در خصوص صلح تصمیم می گرفتند و به دلیل عدم مدیریت برخی از کشورهای بزرگ حدود 130 میلیارد دلار در چندین ماه گذشته خسارت وارد شده، علت اساسی این ضررها جنگ هایی بوده که در خاورمیانه و کشورهای مختلف ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در این مراسم برای انتخاب سفیر صلح اتحادیه اروپا 22 نفر نامزد شده بودند و از میان سه نفر آخر من به این سمت منتصب شدم.

برخی از کشورهای بزرگ بر علیه ما شعارهایی را در خصوص جنگ طلب بودن می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر صلح اتحادیه اروپا یک ایرانی است

سفیر صلح اتحادیه اروپا یک ایرانی است