مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 17:462018-03-14سياسي

214 نماینده خواستار ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخل شدند


214 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رییس جمهور خواستار ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخل به کشور شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،214 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه ای روحانی رییس جمهور کشورمان خواستار ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخل شدند.

متن این نامه به شرح ذیل است: حجت الاسلام آقای روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام احتراماً، در راستای اجرای کامل و جامع فرامین و فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال 1396 حرم مطهر رضوی که فرمودند تولید ملی امری مقدس و با ارزش می باشد و از واردات کالاهایی که در داخل به قدر کافی تولید می شود بایستی به صورت یک حرام شرعی و قانونی شناخته شود و پیرو نامه شماره 87976/10/د مورخ 11/12/94 (تصویر پیوست) رییس محترم مجلس شورای اسلامی متضمن درخواست تعداد 206 نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر ضرورت ممنوعیت واردات کالاهای مشابهی که توان تولید آن در داخل فراهم است، و همچنین سیاست کلی دولت محترم در جهت ایجاد اشتغال مولد و رفع بیکاری و .

از حضرتعالی به عنوان رییس محترم قوه مجریه و منتخب ملت درخواست شده بود که برای حمایت از سرمایه گذاری، تولید و حفظ اشتغال داخلی و تحقق منویات معظم له و تقاضای حداکثری نمایندگان مردم شریف ایران، دستور ویژه برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

214 نماینده خواستار ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخل شدند

214 نماینده خواستار ممنوعیت واردات کالاهای مشابه تولید داخل شدند