مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 16:012018-03-14اقتصادي

نصب چادر مسافرتی در پارک ها و اماکن عمومی شیراز ممنوع شد


معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: در راستای حفظ و حراست از پارک ها و اماکن عمومی، اجازه نصب چادر های مسافرتی در این مکان ها داده نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شیراز، محمدرضا محمدحسن پور ظهر امروز در آستانه تعطیلات نوروزی و تشریح ارائه تسهیلات خدمات رسانی به میهمانان نوروزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی نصب بیش از هزار و 500 چادر در اقامتگاه زیباشهر، نصب 175 کانکس معمولی و 75 کانکس ویژه و نیز 2 هزار چادر در پارک فدک و 2 هزار چادر در نمایشگاه بین المللی شهرک گلستان ازجمله برنامه های در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: کاشت بیش از 600 هزار اصله نهال گل، 50 هزار درخت و درختچه، راه اندازی 4 ایستگاه اطلاع رسانی و توزیع نقشه راهنما در ورودی شهر و نیز اسکان میهمانان نوروزی در 12 سالن سرپوشیده ورزشی شهرداری شیراز، 10 سالن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، تعدادی خوابگاه دانشجویی و 43 حسینیه از دیگر فعالیت های شهرداری است.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: برپایی سفره های هفت سین در مناطق مختلف شیراز به ویژه دارالرحمه در کنار قبور شهدا، جشنواره سال نو، طرحی نو ، نمایشگاه صنایع دستی جشنواره اقوام همه روزه در باغ جنت و گذر هنر در محور باغ عفیف آباد مهم ترین رویکرد شهرداری شیراز در تعطیلات نورو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب چادر مسافرتی در پارک ها و اماکن عمومی شیراز ممنوع شد

نصب چادر مسافرتی در پارک ها و اماکن عمومی شیراز ممنوع شد