مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 13:562018-03-14سياسي

زمان آغاز طرح ترافیکی نوروز 97


قرارگاه ترافیکی و خدمات سفر از فردا 24 اسفند با حضور ماموران پلیس، نیرو های خدماتی و امدادرسان در جاده های کشور کار خود را آغاز کرده و تا 15 فروردین در خدمت مردم خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو"، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر به اهمیت برگزاری این رزمایش پرداخت و گفت: اهمیت برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر بر کسی پوشیده نیست و این حرکت از سال های گذشته با تاثیرگذاری که داشته استمرار یافته است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: امسال نیز رزمایش بزرگ ترافیکی با حضور بیش از نیم میلیون نفر از همکاران من، امدادگران و خدمت رسانان در سراسر کشور اجرا می شود.

سردار اشتری اعلام کرد: پلیس افتخارش این است در تمام ایام سال و به خصوص تعطیلات نوروز در کنار مردم است.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اظهار داشت: قرارگاه ترافیکی و خدمات سفر از فردا 24 اسفند کار خود را آغاز و تا 15 فروردین 97 به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی اظهار امیدواری کرد که با اقدامات خوب و موثر همه دستگاه های امدادرسان و پلیس عزیز بتوان سفری ایمن را برای هموطنان رقم زد.

فرمانده ناجا با اعلام این مطلب که خوشبختانه تعداد تصادفات، تلفات و جانباختگان در سال های اخیر کاهش یافته است از مردم خواست که مسیر سفر را نیز جزء سفر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان آغاز طرح ترافیکی نوروز 97

زمان آغاز طرح ترافیکی نوروز 97