مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 13:302018-03-14سياسي

معنویت عنصر پیروزی در مقابل هجمه های دشمن است


رییس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر نقش روحانیت در ارتقای سطح معنویت و افزایش بصیرت در نیروهای مسلح اظهار کرد: انسانی می تواند ماموریت سخت خود را به انتها برساند که دارای اعتقاد قلبی، - بصیرت و روحیه ایثار و انقلابی گری باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر محمدحسین باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، صبح روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس دفتر عقیدتی-سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به نقش و جایگاه روحانیت در نظام اسلامی اظهار کرد: حقیقتا در نظام اسلامی، روحانیت معظم جایگاه بی بدیل و استثنایی دارد و به طور ویژه این افراد در نیروهای مسلح از جایگاه رفیع و ارزشمندی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب به طور جدی با حوادث و ماموریت های خطیر بسیاری مواجه بودند، خاطر نشان کرد: علاوه بر وجود تهدیدات بخش نظامی علیه کشور، تهدیدات و تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم روز به روز جامعه، کارکنان و خانواده های نیروهای مسلح را در معرض خطرات بی سابقه قرار می دهد.

امروز با جامعه ای مواجهیم که جوانان عزیز ما از جهت سطح فکر و آگاهی و علایق و مطلوبیت ها تفاوتهای اساسی با نسل های گذشته دارند و به مراتب با تهدیدات و آسیب های جدیدی نیز مواجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معنویت عنصر پیروزی در مقابل هجمه های دشمن است

معنویت عنصر پیروزی در مقابل هجمه های دشمن است