مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 12:412018-03-14دانش

پنج کشور اروپایی برای گسترش تعاملات بین المللی با ایران انتخاب شدند


از بین کشور های اروپایی، آلمان، اتریش، سویس، فرانسه و ایتالیا 5 کشوری هستند که به عنوان کشور های هدف برای گسترش تعاملات بین المللی وزارت علوم انتخاب شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو حسین سالارآملی ، قائم مقام وزیر علوم با اشاره به حضور بیش از 54 هزار دانشجوی خارجی در کشور گفت : یکی از سیاست های مهم وزارت علوم در عرصه بین المللی سازی دانشگاه ها جذب دانشجویان خارجی است.

به طوری که در حال حاضر 54 هزار دانشجوی خارجی در ایران مشغول تحصیل هستند که 26 هزار نفر آن ها در دانشگاه های وزارت علوم، 17 هزار نفر در جامعه المصطفی، 10 هزار نفر در دانشگاه آزاد و مابقی در سایر دانشگاه های کشور مشغول تحصیل هستند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه وزارت علوم برای افزایش 20 درصدی تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه های کشور در سال 97 تصریح کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در سال آینده باید تعداد دانشجویان خارجی مشغول به تحصیل در دانشگاه های کشور از 54 هزار به 75 هزار دانشجو افزایش یابد.

در واقع اگر براساس برنامه ریزی های انجام گرفته پیش برویم، باید در سال آینده با افزایش 20 درصدی دانشجوی خارجی مواجه شویم.

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل یادآور شد: در سال جاری تعداد دانشجویان خارجی که جذب دانشگاه های داخل کشور شده اند، حدود 19 درصد افزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج کشور اروپایی برای گسترش تعاملات بین المللی با ایران انتخاب شدند

پنج کشور اروپایی برای گسترش تعاملات بین المللی با ایران انتخاب شدند