مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 12:352018-03-14اجتماعي

برخورد قانونی با 120 واحد آلاینده محیط زیست در آذربایجان شرقی


معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از برخورد قانونی با 120 واحد آلاینده محیط زیست در سه ماهه آخر سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن عباس نژاد گفت: با توجه به بروز پدیده وارونگی هوا در فصول سرد به ویژه سه ماهه آخر سال، طرح تشدید پایش های شبانه روزی صنایع در سطح استان با همکاری کارشناسان و همکاران یگان حفاظت محیط زیست استان به حجم 2000 نفر ساعت به اجرا در آمد.

وی یادآور شد: در پایش های انجام شده با 120 واحد آلاینده خصوصاٌ منابع آلاینده هوا برخورد و اخطاریه صادر شد.

عباس نژاد گفت: هم چنین با 20 واحد جمع آوری و بازیافت ضایعات غیر مجاز که با حفر چاه های غیر مجاز و برداشت بی رویه و دفع پساب صنعتی بدون تمهیدات زیست محیطی در شهرستان تبریز ایجاد آلودگی می کردند به سازمان آب منطقه ای استان معرفی و برای واحدهای مذکور پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: برای جلوگیری از آلودگی هوا و آب و خاک نیز برای 14 واحد صنعتی و خدماتی پرونده قضایی تشکیل شده و در حال پیگیری قضایی از سوی اداره حقوقی است.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان درباره نحوه استقرار قانونی صنایع، گفت: لازم است همه واحدهای صنعتی و خدماتی ضمن اخذ مجوزهای استقرار زیست محیطی تمهیدات لازم برای کنترل منابع آلاینده حاصل از فرآیند تولید خود ایجاد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با 120 واحد آلاینده محیط زیست در آذربایجان شرقی

برخورد قانونی با 120 واحد آلاینده محیط زیست در آذربایجان شرقی