مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 12:362018-03-14دانش

دفتر بنیاد نخبگان در دانشگاه خوارزمی ایجاد می شود


در جلسه کارگروه ارتباط با صنعت و جامعه مقررشد رابطه دانشگاه خوارزمی با بنیاد ملی نخبگان ارتقا یافته و نسبت به ایجاد دفتر بنیاد نخبگان در دانشگاه خوارزمی اقدام شود.

- در جلسه کارگروه ارتباط با صنعت و جامعه مقرر شد رابطه دانشگاه خوارزمی با بنیاد ملی نخبگان ارتقا یافته و نسبت به ایجاد دفتر بنیاد نخبگان در دانشگاه خوارزمی اقدام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو"، چهل و نهمین جلسه کارگروه ارتباط با صنعت و جامعه با حضور علیرضا زراسوندی، رییس بنیاد نخبگان استان تهران در دانشگاه خوارزمی برگزار شد.

در این جلسه محمد علی سبحان اللهی، رییس دانشگاه خوارزمی، خلاصه ای از سوابق، عملکرد و دستاورد های مهم دانشگاه را ارائه کرد و جذب نخبگان را در ایجاد نسل های جدید دانشگاه مهم و ضروری دانست.

علیرضا زراسوندی، رییس بنیاد نخبگان استان تهران به معرفی برنامه ها و طرح های بنیاد ملی نخبگان پرداخت و زمینه های ارائه تسهیلات شامل حمایت از استارتاپ های دانشگاهی، طرح های پژوهش و فناوری، فرصت های مطالعاتی دانشجویی، جذب نخبگان ایرانی غیرمقیم، تسهیلات نظام وظیفه و دیگر موضوعات را تشریح کرد.

در این جلسه مقرر شد که رابطه دانشگاه خوارزمی با بنیاد ملی نخبگان ارتقا یافته و با افزایش تعداد موارد استفاده از تسهیلات نسبت به ایجاد دفتر بنیاد نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر بنیاد نخبگان در دانشگاه خوارزمی ایجاد می شود

دفتر بنیاد نخبگان در دانشگاه خوارزمی ایجاد می شود