مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 12:052018-03-14ورزشي

آیا باید قرارداد کی روش را با مربیان داخلی مقایسه کرد؟


سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از انتشار قرارداد کارلوس کی روش در اقدامی داوطلبانه قراردادش را منتشر و از سرمربیان تیم های لیگ برتری خواست تا آنها هم قردادهایشان را منتشر کنند.

- اما سوال این است که آیا باید قرارداد سرمربی تیم ملی با مربیان تیم های داخلی مقایسه شود؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مناظره ی علی کریمی با محمدرضا ساکت در برنامه 90 به شکلی پیش رفت که تقابل کریمی-فدارسیون را به تقابل کریمی-کی روش تبدیل کرد تا فدراسیون فوتبال از آماج انتقادات اسطوره فوتبال ایران دور شود.

ابتدای این هفته مبلغ و آپشن های قرارداد کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال با دستمزد سالیانه یک میلیون و چهارصد هزار یورو منتشر شد که انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

علی کریمی هم که یکی از منتقدان قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال است نسبت به این قرارداد سکوت نکرد و قرارداد خودش را با تیم فوتبال سپیدرود منتشر کرد.

او در پیامی که در کانال تلگرامی اش منتسر کرد، به نداشتن آپشن هایی مانند بیمه، هزینه ایاب و ذهاب و دادن مالیات قراردادش توسط خودش اشاره و آن را با قرارداد کارلوس کی روش مقایسه کرد.

قرارداد علی کریمی برای دو فصل و نیم ارزش 3 میلیارد و 300 میلیون تومان دارد که 700 میلیون تومان آن مربوط به نیم فصلی می شود که در حال سپری شدن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا باید قرارداد کی روش را با مربیان داخلی مقایسه کرد؟

آیا باید قرارداد کی روش را با مربیان داخلی مقایسه کرد؟