مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 09:512018-03-14ورزشي

پروژه احداث کمپ اختصاصی تیم ملی کوهنوردی منتفی است


دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی گفت: پروژه احداث کمپ اختصاصی تیم ملی کوهنوردی منتفی است.

- محمد میرنوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: خراسان رضوی همواره در بین هیأت های برتر قرار داشته است، اما با توجه به پتانسیل بالایی که در استان داریم امکانات در سطح مناسب نیست، در استان خراسان رضوی نه دیواره استاندار داریم نه سالن خوب، اگر امکانات داشته باشیم می توانیم در میزبانی های مختلف از خراسان رضوی استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: اگر ورزشکاران خراسانی امکانات بهتری داشته باشند، عملکرد بهتری خواهند داشت، فدراسیون در چند سال اخیر 400 دیواره در سالن های چند منظوره سراسر کشور ایجاد کرد، اما عملاً این دیواره ها بلااستفاده قرار گرفته است و با وجود هزینه های زیادی که صرف این کار شده، اما در عمل استفاده ای از این موضوع نکرده ایم.

دبیر فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان ها با فدراسیون اضافه کرد: اگر در شهرستان ها سالن اختصاصی باشد فدراسیون دیواره استاندار ایجاد می کند.

میرنوری ادامه داد: قرار بود در مجموعه ورزشی آزادی کمپ ملی داشته باشیم که فعلاً این پروژه با توجه به هزینه بالا معلق مانده، اما اگر در مجموعه آزادی زمین در اختیار فدراسیون بگذارند دیواره استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه احداث کمپ اختصاصی تیم ملی کوهنوردی منتفی است

پروژه احداث کمپ اختصاصی تیم ملی کوهنوردی منتفی است