مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 اسفند 1396 ساعت 09:202018-03-14سياسي

حق شناس: اعتراضات دی ماه مهمترین اتفاق سیاسی سال بود


یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه اعتراضات دی ماه مهمترین اتفاق سیاسی سال 96 بود، گفت: باید تلاش کنیم که نظام سیاسی را بیش از این درگیر اتفاقات پرهزینه نکنیم.

- محمدجواد حق شناس در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه مهم ترین اتفاق سیاسی سال 96، اعتراضات دی ماه بود که در واقع یک تکان جدی در عرصه های سیاسی و اجتماعی کشور بود، خاطرنشان کرد: پس از سال 88 ما چنین تجربه ای در کشور نداشتیم و خوشبختانه با درایت و تدبیری که بکار گرفته شد، این اعتراضات رو به آرامش رفت، البته باید حداکثر تلاش برای ریشه یابی و آسیب شناسی این حرکت اعتراضی را داشته باشیم تا جامعه از نتایج این اتفاقات مصون بماند.

حوادث دی ماه و همچنین درگیری های خیابان پاسداران هزینه های زیادی برای کشور ایجاد کرد.

امیدوارم با تدبیر بیشتر، تلاش شود که نظام سیاسی درگیر چنین اتفاقات پرهزینه ای نشود و با تدبیر و درایت، حوزه های تنش زا به حداقل رسانده شود.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در اوایل سال 96، اظهار کرد: افزایش رای روحانی در این انتخابات قابل توجه بود، اما معمولا دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری اهمیت دوره اول را ندارد و انتخاب مجدد رییس جمهور در دور دوم طبیعی بود اما نتیجه انتخابات شورای شهر تهران که منجر به جابجایی 14 سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق شناس: اعتراضات دی ماه مهمترین اتفاق سیاسی سال بود

حق شناس: اعتراضات دی ماه مهمترین اتفاق سیاسی سال بود