مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 20:112018-03-13سياسي

روز شهدا روز دلدادگی به وقت شهدا/ شهادت، بزرگ ترین نتیجه حرکت


شهادت، بزرگ ترین نتیجه حرکت است و شهدا با آگاهی کامل بر این نتیجه حرکت در این مسیر گام برداشتند و آگاهانه در برابر دشمن ایستادند تا امروز ما با اقتدار و مقاوم بایستیم و در برابر کفر و جور، - سر خم نکنیم و همواره در اوج باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از شهرستان نکا، شهدا همیشه به موقع و سر بزنگاه آمده اند؛ هیچ یادتان هست؟ و چه خوش آمدنی و چه خوب زمانی برای شما در نظر گرفته شد؛ آخرین روزهای اسفندماه به نام و یاد شهدا.

آری، همواره به موقع آمده اید و اکنون هم درست زمانی که همه ما سرگرم تدارکات عید و سال نو هستیم و شاید همین روزهای شاد با هم بودن و دل مشغولی ها ما را از شما دور کند؛ روزی به نام شما نامگذاری شد تا یادمان نرود؛ آرامش امروز ما مدیون خون شماهایی است که از خون تان گذشتید تا ما سبز بمانیم و آرامش نصیب حالمان شود.

امروز باید سلامی دوباره به شهدا، ایثارشان، ایستادگی، مقاومت و احساس وظیفه آنان در مراحل سخت انقلاب داد؛ که موجب شد اکنون چنین اقتدار و عظمتی برای ملت ما فراهم شود.

سلام بر شهدا که ایستادند تا ما بر زمین نیفتیم، شهید شدند تا ما در برابر کفر، ظلم و جور سر تعظیم فرود نیاوریم و غیرت در جامعه نمیرد و رفتند تا ما بمانیم و به رسالت مان عمل کرده و زمینه ساز ظهور امام عصر(عج) باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز شهدا روز دلدادگی به وقت شهدا/ شهادت، بزرگ ترین نتیجه حرکت

روز شهدا روز دلدادگی به وقت شهدا/ شهادت، بزرگ ترین نتیجه حرکت