مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 18:412018-03-13سياسي

جلیلی در مراسم تدفین شهدای گمنام تهران: پیام شهدا این است که نترسید و مقاومت کنید


امروز پیام و بشارت شهدا برای ما نیز این است که نترسید و مقاوم باشید و راه شهدا که همان پیروی از مسیر ولایت است را ادامه دهید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، صبح امروز سه شنبه سعید جلیلی در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس در تهران حاضر شد و در جمع مردم به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به عظمت و شکوه شهدای جنگ تحمیلی گفت: خدا را شاکریم که به ما افتخار میزبانی عزیزانی را عطا فرمود که به صراحت قرآن "عند ربهم یرزقون" هستند و امروز مزارشان نزد ما نشانه ای است که حقیقت گم نشود.

جلیلی افزود: امثال همین عزیزان هستند که باعث می شوند امام راحل(ره) در وصیتنامه خود بگویند مردم دوران ما از امت رسول الله (ص) مقام برتر و والاتری دارند و همگان را در کنار عبادات به مطالعه وصیتنامه شهدا توصیه می کنند تا ببینیم یک نوجوان و جوان در عنفوان جوانی به چه مقامی می تواند برسد.

وی ادامه داد: امثال این شهیدان ثابت کردند بعد از 1400 سال هم می توان اصحاب رسول الله و امام حسین علیه السلام بود و این اعتراف تمام قدرت های جهان بود که گفتند ما هرآنچه داشتیم و میتوانستیم بسیج کردیم اما نتوانستیم در برابر قدرت جمهوری اسلامی بایستیم.

جلیلی گفت: قدرت جمهوری اسلامی همین عزیزانی بودند که درخشیدند و توانستند با اتصال به قدرت الهی، پیروزی ها و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی در مراسم تدفین شهدای گمنام تهران: پیام شهدا این است که نترسید و مقاومت کنید

جلیلی در مراسم تدفین شهدای گمنام تهران: پیام شهدا این است که نترسید و مقاومت کنید