مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 13:312018-03-13ورزشي

تراکتورسازی نماد فوتبال آذربایجان است/ تغییر سبک بازی تراکتورسازی با آمدن ساغلام


قائم مقام باشگاه دبیری تبریز با بیان اینکه تراکتورسازی نماد فوتبال آذربایجان است، گفت: امروز روز حساسی برای فوتبال تبریز است و هواداران تیم دبیری در کنار سایر فوتبالدوستان از تیم تراکتورسازی حمایت خواهند کرد.

- فرزین دبیری در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم تراکتورسازی نماد فوتبال آذربایجان است و محبوبیت این تیم فراتر از تقسیمات استانی بوده و تراکتورسازی در همه جای ایران هوادار دارد.

وی گفت: امسال با آمدن ساغلام سبک بازی تراکتورسازی تغییر فراوانی کرده و بازی هجومی و زیبایی ارائه کرده و تنها در زدن ضربات آخر با بدشانسی مواجه شده است.

قائم مقام باشگاه دبیری تبریز، افزود: امروز روز حساسی برای تیم تراکتورسازی است و این تیم در صورت پیروزی برابر الجزیره امارات شانس صعود خود را افزایش داده و من از همه هواداران و طرفداران باشگاه دبیری می خواهم که در ورزشگاه یادگار امام(ره) حضور یافته و تیم تراکتورسازی را با تمام وجود تشویق نمایند.

دبیری گفت: سال 96 برای ورزش آذربایجان شرقی سالی پربار بوده که قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون و بسکتبال شهرداری تبریز و سومی والیبال شهرداری تبریز از موفقیت های بارز ورزش این استان بوده و امیدوارم تیم تراکتورسازی با پیروزی بر الجزیره به هواداران خود عیدی داده و فوتبال تبریز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتورسازی نماد فوتبال آذربایجان است/ تغییر سبک بازی تراکتورسازی با آمدن ساغلام

تراکتورسازی نماد فوتبال آذربایجان است/ تغییر سبک بازی تراکتورسازی با آمدن ساغلام