مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 13:302018-03-13اجتماعي

هشدار معاون دادگستری استان نسبت به افزایش جرایم خشن و فضای مجازی در آذربایجان شرقی


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی از افزایش وقوع جرایم خشن در استان و افزایش جرایم در فضای مجازی خبر داد.

- هشدار معاون دادگستری استان نسبت به افزایش جرایم خشن و فضای مجازی در آذربایجان شرقی معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی از افزایش وقوع جرایم خشن در استان و افزایش جرایم در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا مسعودی فر در جلسه مشترک شورای پیشگیری از وقوع جرم و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری استان با ارائه گزارش سیمای جرایم و دعاوی استان در یازده ماه سال سال جاری از افزایش وقوع جرایم خشن در استان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه جرم توهین به اشخاص با 32 هزار فقره پرونده قضایی در سطح استان در ردیف اول اتهامات قرار دارد که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش 20 درصدی دارد و جرم ضرب و جرح عمدی نیز با 30 هزار فقره پرونده در ردیف دوم قرار گرفته است.

وی همچنین از افزایش وقوع جرایم در فضای مجازی در استان مثل انتشار تهمت و افترا و مطالب مشتمل بر تهدید و هتک حیثیّت ابراز نگرانی کرد.

در ادامه ی جلسه نیز مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در خصوص میزان اراضی تحت مالکیت، میزان اراضی تصرف شده، دعاوی مطروحه نسبت به اراضی تصرف شده، میزان اراضی که سند مالکیت آنها اخذ شده و میزان اراضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار معاون دادگستری استان نسبت به افزایش جرایم خشن و فضای مجازی در آذربایجان شرقی

هشدار معاون دادگستری استان نسبت به افزایش جرایم خشن و فضای مجازی در آذربایجان شرقی