مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 13:112018-03-13سياسي

نامت معجزه می کند؛ یادت به بلندای تاریخ


شهید وطنم؛ قسم می خورم تا زمانی که یاد و نامت در سرزمینم جاری و ساری باشد هرگز این کشور ذلت نخواهد دید و اگر هزار بار هم خراب شود باز با جوشش خون از زیر خاکسترها سر از خاک بیرون می آورد؛ - خون تو معجزه ها می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، وقتی تقویم را ورق می زدم و به امروز رسیدم دیدم؛ نوشته شده 22 اسفند روز شهید و مشق امروز من شد به نام تو، شهید؛ چگونه می توان یک روز را به نام تو کرد در حالی که لحظه لحظه زیستن ما از نفس کشیدن های پی در پی ما، تمام خندیدن ها، گریه ها، شادی ها، خوردن ها و خوابیدن ها، قدم زدن های با آرامش و آسودگی در کوچه و خیابان ها بدون اینکه نگاهمان به آسمان و متوجه به غرش هواپیمای جنگی باشد، تفریح ها و .

همه و همه گره خورده به یاد و نام تو؛ پس همیشه و هر روز و هر لحظه به نام توست.

با خود فکر کردم که از تو چه بنویسم و هر چه فکر کردم ذهنم بیشتر خالی شد چون آنقدر در نام تو تفسیر، معنی، ایهام، استعاره و .

وجود دارد که هزاران برگ و قلم می خواهد برای نوشتن و تأمل و تفکر کردن.

و تو ای شهید سرزمین زخم خورده و خسته من، گمنام و آشنای تو یک بو می دهد و یک راه را نشان و این گمنام و آشنا را ما زمینی ها قرارداد کردیم برای راحتی کار خودمان؛ وگرنه شهید که شهید است حی و حاضر و پیامش در طول تاریخ کهن ایران برای ما آدم های محصور د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامت معجزه می کند؛ یادت به بلندای تاریخ

نامت معجزه می کند؛ یادت به بلندای تاریخ