مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 12:512018-03-13فرهنگي

«خانه جنانی» در فهرست ثبت آثار ملی/ 9 اثر تاریخی همدان ثبت ملی شد


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: پرونده عمارت تاریخی جنانی به سازمان میراث فرهنگی ارسال شده و اکنون با انجام مراحل ثبت، - خانه جنانی در فهرست ثبت آثار ملی/ 9 اثر تاریخی همدان ثبت ملی شد معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: پرونده عمارت تاریخی جنانی به سازمان میراث فرهنگی ارسال شده و اکنون با انجام مراحل ثبت، این اثر تاریخی در آستانه قرار گرفتن در فهرست آثار ملی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، خانه جنانی که طی بازدید خبرنگاران از آن در خیابان شهدا به عنوان یکی از خیابان های مرکزی و قدیمی شهر در حال تخریب بود، امروز اعلام شد که پرونده ثبت این اثر تاریخی مراحل پایانی را طی می کند.

چندی پیش سه خانه تاریخی در بافت قدیمی محله کبابیان همدان که تقریباً مخروبه شده بود، که این خطر عمارت تاریخی جنانی را نیز تهدید می کرد، بنابراین با ورود و حساسیت رسانه ها این اثر تاریخی اکنون در حال طی مراحل ثبت ملی است.

در همین راستا معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طی روز گذشته 50 اثر تاریخی از 6 استان اردبیل، لرستان، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و البرز در فهرست آثار ملی غیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه جنانی» در فهرست ثبت آثار ملی/ 9 اثر تاریخی همدان ثبت ملی شد

«خانه جنانی» در فهرست ثبت آثار ملی/ 9 اثر تاریخی همدان ثبت ملی شد