مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 11:512018-03-13سياسي

عمر آیت الله شاه آبادی صرف خدمت به انقلاب و ارزش های اسلامی شد


مدیر حوزه های علمیه خواهران با صدور پیامی درگذشت آیت الله شاه آبادی را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت الله حاج شیخ نصرالله شاه آبادی (ره) موجب تأثر و تألم این جانب شد.

در ادامه این پیام آمده است: آن عالم بزرگوار که از خاندان فقه و عرفان و تقوا و یادگار گران قدر عارف سالک حضرت آیت الله العظمی شاه آبادی بودند، سلاح علم را با عبادت و تقوا آمیخته کرده و در راه تقرب حضرت حق قدم برداشت.

در این پیام تصریح شده است: آن فقید سعید از شاگردان حضرت امام قدس الله نفسه الزکیه و از همراهان قدیم آن بزرگوار و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بوده که عمر پربرکت خویش را در راه تربیت طلاب، رسیدگی به محرومین و خدمت به انقلاب و ارزش های اسلامی صرف کرد.

در این پیام اضافه شده است: این جانب درگذشت آن عالم پارسا را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (ارواحنا فداه) و به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مراجع معظم تقلید دامت برکاتهم، حوزه های علمیه و همه ارادتمندان و شاگردان آن مرحوم و به طور خاص به بیت رفیع شاه آبادی تسلیت عرض کرده، رحمت واسعه الهی را برای آن مرحوم از ذات احدیت مسئلت می دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمر آیت الله شاه آبادی صرف خدمت به انقلاب و ارزش های اسلامی شد

عمر آیت الله شاه آبادی صرف خدمت به انقلاب و ارزش های اسلامی شد