مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 11:412018-03-13ورزشي

شرایط تیم ماشین سازی هر هفته بهتر می شود/ ما هم از داوری ها متضرر شدیم


شرایط تیمی ما هفته به هفته بهتر می شود و جایگاه فعلی ما در جدول استرسی را بین بازیکنان ایجاد کرده است که باعث می شود با استرس بازی کنیم .

- عباس آقایی پس از تساوی تیمش برابر اکسین البرز در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت : بازی 2 نیمه متفاوت داشت، نیمه اول تیم ما بازی خوبی ارائه داد و موقعیت های خوبی را ایجاد کرد، اما در دقیقه 45 نفهمیدم که به چه دلیل بازیکن ما از زمین بازی اخراج شد.

وی گفت: علی لطیفی دوست 20 ساله من است، اما قبل از شروع بازی با صحبتی که با سرپرست تیم داشتم تاکید کردم که تیم اکسین چندین هفته به عملکرد داوری ها معترض است، صحبت کنید تا تنشی در مسابقه ایجاد نشود و در دقیقه 45 بدون هیچ دلیلی بازیکن ما را اخراج شد .

سرمربی ماشین سازی افزود : ما در نیمه دوم دفاع کردیم، اما به هیچ وجه ضد فوتبال بازی نکردیم و هیچ یک بازیکنان ما به دلیل اتلاف وقت خودش را روی زمین نینداخت و فکر می کنم اگر امروز تعداد بازیکنان ما برابر بود می توانستیم حداکثر امتیاز این دیدار را کسب کنیم و از بازیکنانم تشکر می کنم، چرا که آنان نهایت تلاش خود را انجام دادند.

وی بیان داشت : هر هفته شرایط تیمی ما بهتر می شود، اما جایگاه تیم مان یک استرسی را بین بازیکنان ایجاد کرده است و فکر می کنم اگر 3 رده بالاتر از جایگاه فعلی قرار داشتیم، مطمئنا زیبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تیم ماشین سازی هر هفته بهتر می شود/ ما هم از داوری ها متضرر شدیم

شرایط تیم ماشین سازی هر هفته بهتر می شود/ ما هم از داوری ها متضرر شدیم