مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 اسفند 1396 ساعت 00:452018-03-12ورزشي

معاون سیما: جام جهانی قطعا پخش می شود


معاون سیما به پرسش های ایسنا درباره سرانجام پخش سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی و همچنین تدارک تلویزیون برای بازی های جام جهانی 2018 روسیه پاسخ داد.

- معاون سیما به پرسش های ایسنا درباره سرانجام پخش سریال سرزمین کهن به کارگردانی کمال تبریزی و همچنین تدارک تلویزیون برای بازی های جام جهانی 2018 روسیه پاسخ داد.

مرتضی میرباقری در گفت وگویی با ایسنا درباره خرید حق پخش مسابقات جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: در ارتباط با حق پخش بازی های جام جهانی همه شرایط فراهم شده است.

به حوزه هایی که روبه رو هستیم باید سفرهایی داشته باشیم و تعیین تکلیف کنیم که همه انجام شده است و یقینا پخش بازی ها را خواهیم داشت اما از نظر هزینه ، برایمان مهم است با چه حوزه ای مذاکره کنیم.

مسلما به دنبال منافع خودمان هستیم که هزینه کمتری برای حق پخش بدهیم؛ در حالی که حوزه هایی که اولین پیشنهاد را به ما داده اند مطرح کرده اند صرفا از ما خریداری کنید.

میرباقری همچنین تأکید کرد: چند جایگزین برای خریداری حق پخش بازی ها وجود دارد و یقینا برنامه ها با مناسب ترین قیمت پخش خواهد شد.

از نظر صداوسیما سرزمین کهن مشکلی برای پخش ندارد معاون سیما در بخش دیگری از گفت وگو با ایسنا در پاسخ به پرسشی درباره حمایت تلویزیون از سریال سرزمین کهن کمال تبریزی و وضعیتی که اکنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیما: جام جهانی قطعا پخش می شود

معاون سیما: جام جهانی قطعا پخش می شود