مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1396 ساعت 17:112018-03-12سياسي

رفع تصرف بیش از 2500 هکتار از اراضی دولتی و حریم رودخانه در دماوند


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از رفع تصرف بیش از 2 هزار و 500 هکتار از اراضی دولتی و حریم رودخانه در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری فارس" استان تهران، حسن ابراهیمی بسابی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص ناهنجاری های چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: سنت چهارشنبه آخر سال برخلاف رسالتش در گذشته، متأسفانه در سال های اخیر روند خود را از دست داده است.

وی بیان کرد: در چهارشنبه سوری بسیاری از افراد دست به اقداماتی می زنند که شادی این شب را به اندوه تبدیل می کند، به همین دلیل در چند روز گذشته دستورات لازم قضایی برای برخورد با هنجارشکنان چهارشنبه آخر سال به ضابطان قضایی، امنیتی و انتظامی داده شد تا آسایش مردم خدشه دار نشود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند تصریح کرد: در صورت وجود تخلفی در خصوص چهارشنبه آخر به شدت با افراد متخلف برخورد می شود و تا پایان نوروز بازداشت خواهند بود.

*دستگیری سارقان منازل در دماوند/ کسب مقام نخست دماوند در حراست اراضی ملی ابراهیمی بسابی با بیان اینکه برای ایام نوروز و تأمین امنیت اماکن و منازل مردم اقدامات لازم اتخاذ شده است، بیان کرد: در روزهای گذشته سارقانی که اقدام به سرقت از منازل مردم می کردند، دستگیر شدند و به دنبال مرتبطان آنها هستیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تصرف بیش از 2500 هکتار از اراضی دولتی و حریم رودخانه در دماوند

رفع تصرف بیش از 2500 هکتار از اراضی دولتی و حریم رودخانه در دماوند