مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 اسفند 1396 ساعت 09:152018-03-12اجتماعي

سفری به ماسوله کویر


سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از "مجن" به عنوان یکی از شهرهای پرجاذبه استان سمنان نام برد و گفت: بافت قدیمی این شهر و پلکانی بودن آن سبب شده که این شهر به ماسوله کویر شهرت یابد .

- سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از "مجن" به عنوان یکی از شهرهای پرجاذبه استان سمنان نام برد و گفت: بافت قدیمی این شهر و پلکانی بودن آن سبب شده که این شهر به ماسوله کویر شهرت یابد .

محمد جهانشاهی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به تعدد آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی این شهر زیبا اظهار کرد: مجن که در شهرستان شاهرود واقع شده می تواند یک مقصد گردشگری خوب برای مسافران نوروزی امسال باشد.

وی از ارائه خدمات به گردشگران استان در نوروز امسال خبر داد و افزود: باتوجه به استقبال گردشگران از جاذبه های شهر زیبای مجن جاذبه های متعدد آن، امکانات ویژه ای برای گردشگران در همه نقاط استان و از جمله این منطقه پیش بینی شده است.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان با بیان اینکه مجن در دامنه های رشته کوه البرز واقع شده تصریح کرد: شاهوار بلندترین قله استان با ارتفاع حدود 4000 متر که در بسیاری از اوقات سال سفیدپوش از برف است، در این منطقه واقع شده ضمن اینکه قرار گرفتن شهر مجن در دامنه های البرز سبب شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفری به ماسوله کویر

سفری به ماسوله کویر