مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 اسفند 1396 ساعت 15:412018-03-11فرهنگي

ارسال 278 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی رویش


رییس دانشگاه پیام نور استان همدان از ارسال 278 اثر به دبیرخانه جشنواره کشوری رویش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از همدان، صفی الله صفایی ظهر امروز در افتتاحیه جشنواره رویش در همدان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره از امروز به مدت دو روز از ساعت 9 تا 17 در نمایشگاه بین المللی همدان برپاست.

وی گفت: این جشنواره با موضوع دستاوردهای کانون های فرهنگی، هنری، اجتماعی دانشگاه های پیام نور کشور به منظور توسعه و تقویت فعالیت های گروهی کانونی در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور برگزار می شود.

رییس دانشگاه پیام نور همدان هدف از برگزاری این جشنواره را فراهم کردن زمینه بروز و ظهور فعالیت های موفق جمعی دانشجویان فعال در عرصه های مختلف و معرفی استعدادها و خلاقیت های فردی و گروهی عنوان کرد و افزود: 31 استان آثار خود را ارسال کردند اما 22 استان در این جشنواره آثار خود را به نمایش گذاشتند.

وی ایجاد فضای مناسب برای ایجاد رقابت مثبت میان کانون های فرهنگی و هنری، اجتماعی و مذهبی در سطح کشور، ایجاد بستر آشنایی جامعه با توانمندی های موجود در کانون ها و ایجاد فضای مناسب برای تعامل و همکاری مشترک میان کانون های دانشگاه ها با یکدیگر را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 278 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی رویش

ارسال 278 اثر به دبیرخانه جشنواره ملی رویش