مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 اسفند 1396 ساعت 09:162018-03-10سياسي

ایران در رسانه های جهان/ تعرض به سفارت ایران در لندن و دستگیری متعرضان


اخبار «ایران در جهان» طی 24 ساعت گذشته شامل موضوعاتی از جمله تعرض به سفارت ایران در لندن و آماده شدن اسراییل برای جنگ با ایران و پنج جبهه دیگر، بود.

- اخبار ایران در جهان طی 24 ساعت گذشته شامل موضوعاتی از جمله تعرض به سفارت ایران در لندن و آماده شدن اسراییل برای جنگ با ایران و پنج جبهه دیگر، بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اهم مطالب و اخبار منتشر شده در خصوص ایران ظرف 24 ساعت گذشته به شرح ذیل می باشد: امیدواری نماینده ایران به اجرای موافقتنامه پادمان هسته ای در سرزمین های اشغالی نماینده "ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد اجرای موافقتنامه پادمان هسته ای در کلیه سرزمین های اشغالی فلسطین باشیم.

*** پادشاه بحرین: قطر ساز ناکوک می زند/ دوحه پیمان شرف اعراب برای مقابله با ایران را نقض کرد پادشاه "بحرین ضمن ابراز تأسف از اینکه قطر سال های طولانی است ساز ناکوک می زند، تأکید کرد که با این حال اخراج قطر از شورای همکاری خلیج (فارس) مطرح نیست.

*** نامه نگاری میان عربستان و اسراییل درباره مقابله با ایران میدل "ایست مانیتور نوشت: در جریان سفر ولی عهد عربستان به مصر، بین مقامات اسراییلی و سعودی علیه ایران مکاتبه و نامه نگاری انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در رسانه های جهان/ تعرض به سفارت ایران در لندن و دستگیری متعرضان

ایران در رسانه های جهان/ تعرض به سفارت ایران در لندن و دستگیری متعرضان