مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1396 ساعت 17:252018-03-07اقتصادي

برگزاری نشست فعالان اقتصادی اصفهان با مدیران ارشد بانک گردشگری


جمعی از فعالان اقتصادی استان اصفهان به منظور هم اندیشی و بررسی ظرفیت های همکاری موجود، در نشستی با مدیران ارشد بانک گردشگری شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک گردشگری"، جمعی از فعالان اقتصادی استان اصفهان به منظور هم اندیشی و بررسی ظرفیت های همکاری موجود، در نشستی با مدیران ارشد این بانک شرکت کردند.

در این نشست که در شهر اصفهان و با حضور رضا کامران معاون شعب و امور مشتریان، مسعود قرائتی معاون اعتبارات و امور بین الملل و جمعی از مدیران اجرایی بانک گردشگری برگزار شد، معاون شعب و امور مشتریان ضمن معرفی سابقه و عملکرد این بانک و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اختیار، گفت: هدف از برگزاری این نشست، مشتری مداری و بهره مندی از نظرات فعالان اقتصادی استان اصفهان، به عنوان یکی از قطب های صنعتی و کسب وکار کشور، به منظور ارتقای خدمات و بهره مندی بیشتر از ظرفیت های همکاری مشترک میان دو طرف است.

کامران افزود: بانک گردشگری با توجه به رسالتی که در حوزه فعالیت های مرتبط با صنعت گردشگری و ارتقای توانمندی های کشور در این بخش دارد، اقدام به سرمایه گذاری های گسترده در ایجاد زیرساخت های نمونه گردشگری در کشور کرده است که پروژه سیتی سنتر اصفهان به عنوان یکی از پروژه های کلان گردشگری و تجاری کشور و نیز پروژه میکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست فعالان اقتصادی اصفهان با مدیران ارشد بانک گردشگری

برگزاری نشست فعالان اقتصادی اصفهان با مدیران ارشد بانک گردشگری