مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 16 اسفند 1396 ساعت 11:512018-03-07اقتصادي

مخزن 8 هزار مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ رامشیر وارد مدار بهره برداری شد


مخزن ذخیره 8 هزار مترمکعبی آب و تأسیسات ایستگاه پمپاژ و سیستم گندزدایی آب شهری رامشیر وارد مدار بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از رامشیر، صادق حقیقی پور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مخزن ذخیره 8 هزار مترمکعبی آب و تأسیسات ایستگاه پمپاژ و سیستم گندزدایی آب شهری رامشیر وارد مدار بهره برداری شد.

وی افزود: در این پروژه یک ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 14 هزار مترمکعب در شبانه روز، سیستم گندزدایی 250 لیتر بر ثانیه و توان پمپ های سانتریفیوژ معادل 75 کیلووات با اعتباری بالغ بر 120 میلیارد ریال احداث و بهره برداری شد.

مدیرعامل آبفا خوزستان با اشاره به اهداف این پروژه بیان کرد: افزایش میزان ذخیره آب شرب به میزان 8 هزار مترمکعب و همچنین پایدارسازی شبکه توزیع آب شرب شهرستان رامشیر را از اهداف این پروژه عنوان کرد.

رییس هیئت مدیره آبفا خوزستان با اشاره به زمان اجرایی پروژه گفت: عملیات اجرایی این پروژه توسط سازمان آب و برق خوزستان از سال 92 آغازشده بود که در سال 96 به پایان رسید تا امسال ما بتوانیم خدمات مطلوبی به مردم این شهر ارائه کنیم.

مدیرعامل آبفا خوزستان به مجهز بودن سیستم های کنترل و هدایت این پروژه اشاره کرد و گفت: این تأسیسات مجهز به مدرن ترین امکانات و سیستم های کنترل و هدایت و بهره برداری است و با راه اندازی آن شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخزن 8 هزار مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ رامشیر وارد مدار بهره برداری شد

مخزن 8 هزار مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ رامشیر وارد مدار بهره برداری شد