مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 اسفند 1396 ساعت 12:452018-03-06سياسي

وزارت اطلاعات و دستان خالی احمدی نژاد


«با توجه به اظهارات کارشناسان امنیتی و همچنین وزیر اسبق اطلاعات به نظر می رسد هیاهوی هواداران احمدی نژاد درباره دسترسی او به برخی پرونده های سری در وزارت اطلاعات تنها جوسازی رسانه ای است و دست رییس جمهور اسبق خالی است و او سعی دارد با پروپاگاندای ویژه .

- با توجه به اظهارات کارشناسان امنیتی و همچنین وزیر اسبق اطلاعات به نظر می رسد هیاهوی هواداران احمدی نژاد درباره دسترسی او به برخی پرونده های سری در وزارت اطلاعات تنها جوسازی رسانه ای است و دست رییس جمهور اسبق خالی است و او سعی دارد با پروپاگاندای ویژه خود به نحوی برخورد کند که گویی اسنادی ویژه نزد خود دارد.

اسنادی مانند لیست مفسدین اقتصادی که 8 سال در جیب او ماند و هیچ وقت رویت نشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: بعد از نماز ظهر روزی که من را برکنار کردند، مانند همیشه قرار بود تا قبل از پایان وقت اداری یک جلسه ای بگذاریم که وقت هم فوت نشود؛ در حال رفتن به اتاق کارم بودم که یکی از معاونین من سراسیمه به استقبال من آمد و خبر عزل من را داد و گفت که به وی پیشنهاد سرپرستی وزارت اطلاعات داده شده است.

این جملات بخشی از روایت غلامحسین محسنی اژه ای، وزیر اطلاعات دولت نهم از برکناری خود است؛ وزیری که به دلیل برخی اختلافات با محمود احمدی نژاد، در فاصله 14 روز به پایان دولت نهم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اطلاعات و دستان خالی احمدی نژاد

وزارت اطلاعات و دستان خالی احمدی نژاد