مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 ساعت 10:262018-02-28ورزشي

جدال سقوطی های فوتبال ایران در قم


تیم های دو رده آخر جدول رده بندی مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان در قم به مصاف یکدیگر می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، دیدارهای هفته نهم از دور برگشت فصل 97 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور جام آزادگان طبق برنامه ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به طور همزمان روز یکشنبه 13 اسفند ماه برگزار می شود.

در این هفته از رقابت ها 18 تیم حاضر در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور 9 بازی حساس در شهرهای مختلف برگزار می کنند و یکی از بازی های کم اثر و بدون اهمیت در قم برگزار می شود و در آن تیم های صبای قم و راه آهن تهران در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

مسابقه صبای قم و راه آهن تهران از هفته 26 لیگ دسته اول باشگاه های ایران از ساعت 14:30 دقیقه عصر سیزدهمین روز اسفند ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام می رسد و دو تیم انتهای جدول رده بندی یک بازی کاملا تشریفاتی را انجام می دهند.

این دو تیم در هفته نهم نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال به میزبانی راه آهن تهران در ورزشگاه اکباتان به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این صبای قم بود که با تک گل سعید حلافی به برتری رسید اما این اولین و آخرین برد صبایی ها در این فصل بود و صبا هرگز بعد از این بازی رنگ پیروزی را در هیچ کدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال سقوطی های فوتبال ایران در قم

جدال سقوطی های فوتبال ایران در قم