مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 ساعت 10:002018-02-28بين الملل

لایحه نهایی بودجه 2018 عراق در دستور کار امروز پارلمان


رییس پارلمان عراق از تدوین نهایی لایحه بودجه 2018 و گنجاندن آن در دستور جلسه نشست امروز (چهارشنبه) پارلمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، دفتر سلیم جبوری، رییس پارلمان عراق در بیانیه ای اعلام کرد، کمیسیون امور مالی پارلمان عراق موفق به تدوین نهایی لایحه بودجه کل سال 2018 شد که مورد تایید همه طرف های سیاسی باشد و این طرح برای تصویب نهایی در دستور جلسه نشست امروز پارلمان قرار گرفت.

در این بیانیه آمده است، در جلسه روز سه شنبه جبوری با رییس و اعضای کمیته مالی پارلمان آخرین تغییرات در لایحه بودجه سال 2018 اعمال شد و جبوری از تلاش های گسترده این کمیته در برداشتن موانع و حل موارد اختلاف که مانع از تصویب لایحه بودجه در زمان مقرر شده اش در قانون اساسی می شود، تقدیر و تشکر کرد.

رییس پارلمان عراق در ادامه تاکید کرد: مذاکرات مستمر باعث شد به ساختاری مورد تایید همه طرف ها برای بودجه سال 2018 برسیم، تصویب نهایی قانون بودجه به همه طرف ها پیام اطمینانی می دهد و در مرحله آتی شاهد آغاز بازسازی ها و بازگشت امنیت و ثبات به کشور خواهیم بود.

این جلسه در حالی برگزار شد که فراکسیون های کرد در پارلمان عراق در اعتراض به عدم اجرای خواسته شان برای افزایش سهمیه اقلیم از بودجه سال 2018 از حضور در جلسه خودداری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایحه نهایی بودجه 2018 عراق در دستور کار امروز پارلمان

لایحه نهایی بودجه 2018 عراق در دستور کار امروز پارلمان