مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 اسفند 1396 ساعت 00:252018-02-27فرهنگي

زوج هایی که همزمان نامزد اسکار شدند


در طول تاریخ 90 ساله جوایز سینمایی اسکار، شش زوج توانسته اند به طور همزمان و در یک سال در این رویداد سینمایی نامزد جایزه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، از اتفافات جالب جوایز اسکار امسال، نامزد شدن همزمان گری اُلدمن و همسر سابقش لسلی منویل در شاخه بازیگری است؛ این دو که برای اولین بار نامزد جایزه اسکار شده اند در سال 1987 ازدواج و در سال 1990 از هم جدا شدند.

گری اُلدمن امسال برای بازی در نقش وینستون چرچیل در فیلم تاریک ترین ساعت شانس اصلی شاخه بهترین بازیگر مرد محسوب می شود و لسلی منویل بازیگر با سابقه تئاتر نیز با نقش آفرینی در فیلم ماجرای فانتوم برای کسب اسکار بازیگری نقش مکمل زن رقابت می کند.

ملویل در گفتگویی درباره نامزد شدن همزمان با گری اُلدمن گفت: ما با هم در ارتباط هستیم و زمانی که فیلم های یکدیگر را می بینیم با هم تماس میگیریم.

تنها به دلیل این که از کسی جدا شده اید به این معنا نیست که از او متنفرید.

گری اُلدمن و لسلی منویل پل نیومن و جوآن وودوارد در طول 50 سال زندگی مشترکشان که تا زمان مرگ نیومن در سال 2008 به طول انجامید در 10 فیلم در کنار یکدیگر مقابل دوربین رفتند.

گرچه وودوارد چهار نامزدی اسکار و نیومن 10 نامزدی اسکار در کارنامه داشتند؛ تنها یک بار در سال 1968 برای فیلم راشل، راشل به طور همزمان نامزد اسکار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج هایی که همزمان نامزد اسکار شدند

زوج هایی که همزمان نامزد اسکار شدند