مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1396 ساعت 22:062018-02-27سياسي

لزوم راه اندازی مرکز خدمات تخصصی خودروهای اروندی در خوزستان


مدیرکل اداره آموزش و فنی و حرفه ای خوزستان با اشاره به ورود خودروهای خارجی محصول کره جنوبی از طریق منطقه آزاد اروند به خوزستان گفت: در این زمینه نیاز به راه اندازی مراکز خدمات تخصصی ویژه ای در خوزستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اهواز، عبدالنبی سواعدی امشب در نشست با سفیر کره جنوبی که در محل سالن جلسات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: زمینه همکاری مشترک با سایر کشورها در حوزه آموزش های مهارتی و توانمندسازی نیروی انسانی در دستور کار سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور قرارگرفته است.

وی با تأکید بر برقراری ارتباط سازمان آموزش و فنی و حرفه ای کشور با نهادهای فعال بین المللی درزمینهٔ آموزش فنی و حرفه ای گفت: این سازمان به دنبال افزایش کارایی و اثربخشی نیروی انسانی موردنیاز بازار کار داخلی بر اساس تولیدات است.

مدیرکل اداره آموزش و فنی و حرفه ای خوزستان خطاب به سفیر کره جنوبی بیان کرد: ظرفیت های بسیار بالای موجود در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور می تواند زمینه ساز تربیت نیروی ماهر برای ارائه و پشتیبانی محصولات مختلف کشور کره باشد به نحوی که به افزایش تولید و فروش در دو کشور منجر شود.

وی با اشاره به ورود خودروهای خارجی محصول کره جنوبی از طریق منطقه آزاد اروند به خوزستان گفت: در این زمینه نیاز به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم راه اندازی مرکز خدمات تخصصی خودروهای اروندی در خوزستان

لزوم راه اندازی مرکز خدمات تخصصی خودروهای اروندی در خوزستان