مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1396 ساعت 21:262018-02-27سياسي

نسل اول انقلاب آرمان های امام را به جوانان منتقل کند


معاون آموزش حوزه های علمیه بر حراست از آرمان های انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: نسل اول انقلاب باید آرمان های بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی را به جوانان و نوجوانان جامعه اسلامی منتقل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از قم، حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد امشب در نشست معرفتی زمزم معرفت که در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شد، با بیان اینکه عدالت اجتماعی یکی از مهم ترین نیازهای جامعه اسلامی است، اظهار کرد: در جامعه اسلامی همه افراد با یکدیگر برابر هستند و از حقوق برابری برخوردارند.

وی با بیان اینکه خداوند متعال مسلمانان را به پرهیز از تفرقه و اختلاف تأکید کرده است، اضافه کرد: اگر فردی دو مؤمن را با یکدیگر آشتی دهد نزد خداوند متعال یک جایگاه ویژه را به خود اختصاص خواهد داد.

معاون آموزش حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: اگر میان بنده و پروردگار پیمانی بسته می شود هر دو طرف باید به عهد خود پایبند باشند اما اگر فرد مؤمنی برای آشتی نکردن با برادر دینی خود قسم یاد کند، قسم او به صورت باطل خواهد بود.

این مسؤول با اشاره به اینکه گاهی می تواند برای اصلاح روابط میان مؤمنان از دروغ استفاده کرد، مطرح کرد: فردی که برای اصلاح روابط با برادر دینی خود پیش قدم می شود مورد عنایت خداوند متعال قرار خواهد گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل اول انقلاب آرمان های امام را به جوانان منتقل کند

نسل اول انقلاب آرمان های امام را به جوانان منتقل کند