مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1396 ساعت 20:112018-02-27پزشكي

متخصص پوست و مو مطرح کرد کاهش سن ریزش مو/ دلایلی که سبب کچلی می شود


متخصص پوست و مو با اشاره به کاهش سن ریزش مو از 30 به 15 سالگی گفت: کم خونی و کم کاری تیرویید از عوامل مؤثر در ریزش مو به شمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس"، امیر هوشنگ احسانی با اشاره به دلایل افزایش ریزش مو اظهارداشت: کلمه طاسی معمولا در موارد ارثی و در پی بیماری های هورمونی به کار می رود ولی درمورد ریزش مو بیش ازسی تا چهل دلیل همچون مسائل ارثی،کم خونی، کم کاری تیرویید، بیماری های داخلی، مصرف داروهای شیمیایی، عوارض زایمان، حوادث ناگوار و شوک و استرس ناشی از آن، بیماری های اعصاب، داروهای مختلف می تواند تأثیر گذار باشد.

وی در مورد اینکه آیا این ریزش ها برگشت پذیرند؟ روند کچلی معمولا پیش رونده  و تهاجمی است و اصول اساسی تجویز برای این معضل رویکرد دفاعی و کنترلی دارد به طور مثال برخی داروهای هورمونی می توانند از پیشروی کچلی و ریزش مو جلوگیری کند که  طبیعتا عوارض جانبی  مربوط به خود را دارند و به مدت زمان  محدودی می توان از انها استفاده کرد.

این متخصص پوست و مو ادامه داد: یکی از سخت کنترل شونده ترین مدل های ریزش مو در افراد نوع ارثی، ژنتیکی و هورمونی است که احتمال برگشت پذیری ان بیشتر ازسایرانواع مدل های ریزش مو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متخصص پوست و مو مطرح کرد کاهش سن ریزش مو/ دلایلی که سبب کچلی می شود

متخصص پوست و مو مطرح کرد کاهش سن ریزش مو/ دلایلی که سبب کچلی می شود